Seo Services

Adakah Isu ‘skandal Zaquan’, pembalasan buat Ayu Raudhah?

Seperti yang telah tersebar luas di laman sosial berhubung isu kononnya pemain bola sepak, Zaquan Adha yang bermain kata cinta di WeChat bersama seorang gadis. 

Zaquan Adha yang merupakan suami kepada pelakon terkenal, Ayu Raudhah menjadi perhatian ramai di laman sosial berkaitan isu ‘kantoi’ bermain cinta dengan seorang gadis menerusi aplikasi WeChat. 

Justeru, Ayu Raudhah seakan menafikan isu hangat berkaitan suaminya itu adalah tidak benar. Menurut laporan Rotikaya, Ayu Raudhah tampil memberikan penjelasan yang ID yang terdapat dalam screenshot tersebut adalah palsu dan bukan ID WeChat sebenar suaminya, Zaquan Adha. 

Namun, kebanyakan yang telah menganggap bahawa isu skandal tersebut sebagai satu pembalasan terhadap Ayu Raudhah. Ada yang mendakwa adik kepada aktres Rozita Che Wan itu pernah cuba mencampuri urusan rumahtangga Rita dan Aidil sewaktu rumahtangga mereka bergolak suatu ketika dahulu. 

Walaubagaimanapun, beberapa keping gambar yang telah didapati daripada beberapa sumber berkaitan isu tersebut. Antaranya:




Adakah Isu ‘skandal Zaquan’, pembalasan buat Ayu Raudhah? Adakah Isu ‘skandal Zaquan’,  pembalasan buat Ayu Raudhah? Reviewed by uMieySurianie on June 10, 2014 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.