Seo Services

Lawatan Muhyiddin Ke Sarawak


KUCHING: Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dijadualkan mengadakan lawatan ke Sarawak hari ini.

Muhyidin yang juga Menteri Pelajaran akan ditemani isterinya Puan Sri Noorainee Abdul Rahman dijadualkan menghadiri beberapa program sepanjang lawatan beliau ke sini.

Beliau dijangka tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching (LTAK) dari KLIA pada jam 10 pagi ini sebelum bertemu dengan Ketua Menteri Tan Sri Haji Adenan Satem dan presiden-presiden parti komponen BN Sarawak.

Sementara itu, dalam masa yang sama, Noorainee dijadualkan melawat sekolah dalam Hospital Umum Sarawak (HUS) Kuching serta Majlis Perhimpunan Kakitangan HUS dan majlis makan tengahari di lokasi yang sama.

Pada sebelah petangnya, Muhyiddin dijadualkan menghadiri Majlis Perjumpaan Bersama Rakyat di Dewan Serbaguna Teng Bukap, Padawan dan Perjumpaan Khas Bersama Warga Institusi Pendidikan Negeri Sarawak di Borneo Convention Centre Kuching (BCCK).

Muhyiddin juga dijadualkan akan menghadiri Majlis Pemimpin Bersama Warga Institusi Pendidikan Negeri Sarawak di sebuah hotel terkemuka di bandaraya ini pada sebelah malam nanti. - Sarawakiana
Lawatan Muhyiddin Ke Sarawak Lawatan Muhyiddin Ke Sarawak Reviewed by Salfian Nawawi on February 12, 2015 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.