Seo Services

Proton Preve mendapat pengiktirafan kereta paling selamat daripada Altis, Civic


Sebelum ini, Proton Preve telah memperoleh penilaian 5 bintang dalam Program Penilaian Kereta Baru di Australia (NCAP) dan ASEAN NCAP,  dan kini telah mendapat satu lagi anugerah dalam senarai pencapaiannya : Pemenang dalam kategori “Medium Family Adult Occupant Protection”.

Menurut Proton Holdings Bhd dalam satu kenyataan hari ini, Preve telah menewaskan saingan terdekatnya iaitu Honda Civic dan Toyota Corolla Altis,

“Pengumuman anugerah itu telah diadakan di Grand Prix Anugerah Asean NCAP di Kuching, Sarawak pada 27 Ogos lalu.”

"Anugerah ini merupakan bukti yang kukuh di mana Proton telah berkembang sepanjang tahun," kata Ketua Pegawai Eksekutif, Datuk Abdul Harith Abdullah.

"Proton telah banyak melabur dalam teknologi dan meningkatkan bakat kita untuk melaksanakan ia di luar zon selesa."

"Bukan mudah untuk maju ke peringkat ini terutamanya terdapat banyak persepsi bahawa produk buatan Malaysia berkualiti rendah."

"Memenangi anugerah ini dari Asean NCAP meletakkan kami di kedudukan yang lebih baik dalam mengubah persepsi orang ramai."

Selain standard keselamatan yang tinggi, beliau berkata Preve adalah salah satu kereta global Proton yang menawarkan ciri-ciri teknologi yang paling lengkap dan maju dari segi prestasi, gaya, dinamik pemanduan dan kecanggihan.

"Seperti yang selalu kami katakan, Proton akan terus bekerja untuk meningkatkan R & D dan ujian, untuk memastikan bahawa kereta kita bukan sahaja berkualiti tetapi juga mempunyai ciri-ciri keselamatan standard antarabangsa.

"Kami maksudkan apa yang kami katakan dan kami akan terus lakukan yang terbaik."


Terjemahan[sumber]
Proton Preve mendapat pengiktirafan kereta paling selamat daripada Altis, Civic Proton Preve mendapat pengiktirafan kereta paling selamat daripada Altis, Civic Reviewed by Unknown on September 03, 2014 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.