Seo Services

Elak Dicekup, Sanggup Bunuh Diri


Rohtak: Tidak sampai lapan jam selepas polis memberkas lapan remaja dari kampung Gaddhi Kheri atas dakwaan merogol dan membunuh wanita Nepal, suspek kesembilan mengambil jalan pintas membunuh diri di Delhi, kelmarin.

Menurut polis, lelaki dikenali sebagai Sombir Kumar, 22, pekerja kilang di kampung itu membunuh diri dengan menelan pil beracun.

Sombir selama ini menyembunyikan diri di rumah keluarganya di Delhi bagi mengelak ditangkap polis.

Dalam sidang media semalam, Menteri Pertanian Haryana, Om Prakash Dhankar memberi wang pampasan kepada keluarga mangsa berjumlah Rs500,000 (RM29,000), selain berjanji menyelesaikan kes itu dengan segera.

Kejadian itu tidak ubah seperti kes rogol 16 Disember di Delhi yang membabitkan mangsa wanita cacat mental dari Nepal.

Mangsa berusia 28 tahun itu dirogol sebelum dibunuh dengan kejam dan mayatnya dibuang di ladang berhampiran di Lebuh Raya Rohtak-Hsar.

Bedah sisasat menunjukkan kecederaan teruk pada kemaluan mangsa selain batu, pisau dan kondom ditemui dalam perut mangsa.

Mangsa tinggal mangsa tinggal bersama kakaknya sejak tiga bulan sebelum kejadian dan menjalani rawatan di Institut Perubatan Pascasiswazah Pandit Bhagwal Dayal Sharma di Rohtak.

Kakak mangsa melaporkan kehilangannya apabila mengesyaki sesuatu buruk selepas adiknya tidak pulang. Mayat mangsa ditemui tiga hari selepas itu. - Agensi
Elak Dicekup, Sanggup Bunuh Diri Elak Dicekup, Sanggup Bunuh Diri Reviewed by uMieySurianie on February 11, 2015 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.