Seo Services

Seramai 200 Orang Anak Yatim Terima Duit Raya


KUCHING: Seramai 200 orang anak yatim yang bermastautin di sekitar Kuching telah menerima duit raya daripada Kementerian Komunikasi Multimedia Malaysia (KKMM) semalam.

Wang tersebut disampaikan oleh Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Ahmad Shabery Cheek pada Majlis Berbuka Puasa ‪#‎sehatisejiwa‬ Kementerian Komunikasi Multimedia Malaysia (KKMM) dan Kerajaan Negeri Sarawak di Masjid Darul Hana, Kampung No.6, Jalan Patinggan di sini.

Pada majlis yang sama, Shabery turut menyampaikan sumbangan sebanyak RM10,000 daripada KKMM dan Kerajaan Negeri Sarawak kepada Masjid Darul Hana di kampung tersebut.

Majlis turut di meriahkan lagi dengan persembahn nasyid daripada pelajar Sekolah Tun Abang Zaidi dan upacara  "Nuku' Bedok".

Turut hadir pada majlis tersebut ialah Menteri Perumahan dan Menteri Pelancongan Datuk Amar Abang Haji Johari Tun Abang Haji Openg dan Ketua Setiausaha KKMM Datuk Seri Dr Sharifah Zarah Syed Ahmad. - Sarawakiana
Seramai 200 Orang Anak Yatim Terima Duit Raya Seramai 200 Orang Anak Yatim Terima Duit Raya Reviewed by uMieySurianie on July 10, 2015 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.