Seo Services

Kem Kerja Raya Harap Kerjasama Lebih Erat


KUALA LUMPUR - Kementerian Kerja Raya (KKR) berharap‎ dapat terus menjalin kerjasama erat dengan media untuk menyampaikan maklumat yang tepat kepada masyarakat berkaitan isu di bawah kementerian itu.

Menterinya, Datuk Seri Fadillah Yusof berkata, peranan media sangat diperlukan dalam usaha memastikan orang ramai terutamanya pengguna jalan raya mendapat informasi semasa mengenai keadaan jalan raya.

"Masyarakat hampir setiap hari berada di jalan raya dan hal ini sangat berkait rapat dengan kementerian," katanya ketika berucap pada Anugerah Penghargaan Media Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) sempena Malam Media KKR 2015 di sini, semalam.

Beliau turut berterima kasih kepada media atas sokongan selama ini dalam membantu kementerian menyebarkan dasar dan mesej yang hendak disampaikan kepada
masyarakat.

"Kementerian sangat bergantung harap kepada rakan media untuk sebar maklumat yang tepat dan betul berkaitan bidang tugas dan bidang kuasa kementerian," katanya.

Dalam pada itu, Fadillah turut berharap media dapat menyalurkan maklumat kepada KKR berhubung isu yang melibatkan kementerian dan agensi di bawahnya.

Pada majlis itu, Anugerah Kategori Fotografi dimenangi P. Puspanathan dari The Star dan Anugerah Kategori Media Cetak pula diraih Wan Noor Hayati Wan Alias dari Berita Harian.

Tempat pertama bagi Anugerah Kategori Media Elektronik dimenangi Rosli Mohd Nordin dan Wan Aliazar Wan Halim dari RTM.

Semua pemenang membawa pulang wang tunai RM5,000 bersama sijil.

Turut hadir Pengurus Besar Bernama, Datuk Zulkefli Salleh dan Ketua Pengarang Bernama, Datuk Zakaria Abdul Wahab. - Bernama
Kem Kerja Raya Harap Kerjasama Lebih Erat Kem Kerja Raya Harap Kerjasama Lebih Erat Reviewed by Unknown on October 31, 2015 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.