Seo Services

#Video : Adegan wanita niqab dengan lelaki non-muslim


Filem ini mengisahkan seorang wanita berniqab dan seorang lelaki terperangkap di dalam sebuah lif yang rosak.

Lelaki berkenaan kemudiaannya menawarkan minuman kepada wanita berkenaan ketika suasana di dalam lif itu semakin panas.

Walaupun wanita itu pada mulanya tidak memberi respon kepada lelaki berkenaan, beliau kemudian mengambil juga air yang diberi oleh lelaki berkenaan.

Suasana menjadi lebih tegang apabila lelaki tersebut tercedera hingga berdarah di kakinya. Sebagai membalas jasa lelaki berkenaan, wanita tersebut menanggalkan tudungnya untuk membalut kaki lelaki tersebut.

Filem ini kemudiaanya mendapat kritikan daripada penonton kerana mereka berpendapat ajaran Islam sebenar melarang wanita memperlihatkan aurat mereka dalam apa jua keadaan sekalipun.

Malah ada yang beranggapan ianya satu kesilapan untuk mempromosikan toleransi agama dengan menggunakan Islam sebagai bahan contoh.

Dalam diam-diam mereka sering kali cuba melakukan dakyah dengan menjadikan perkara-perkara yang menyentuh tentang sensitiviti orang Islam sebagai bahan.

Dalam video yang di sebarkan ini jelas memperlihatkan bagaimana mereka cuba memesongkan akidah orang-orang Islam dengan perkara yang di garap sebegitu rupa.

#Video : Adegan wanita niqab dengan lelaki non-muslim #Video : Adegan wanita niqab dengan lelaki non-muslim Reviewed by Unknown on June 04, 2014 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.