Seo Services

Payudara menggambarkan perangai wanita ?

 
Payudara dapat menggambarkan perangai wanita? Betul ke? Menurut seorang pakar daripada Itali menyatakan beliau dapat mengenali perangai wanita itu menerusi jenis bentuk dan saiz payu daranya.
 
Menurut Laporan pakar seksologi Piero Lorenzoni, bentuk payu dara seseorang wanita menggambarkan perwatakan diri wanita itu. Payudara yang besar, payudara yang anjal, payudara kendur dan payudara montok adalah jenis-jenis payudara yang dimiliki kebanyakkan wanita.
 
Piero mengkategorikan bentuk payudara kepada buah-buahan dan mengatakan lelaki boleh membuat bayangan masing-masing bagi mendapatkan bayangan mengenai tingkah laku seseorang wanita.
 
Sejauh manakah kebenaran kajian yang dibuat oleh pakar sekslogi ini?
 
1) Lorenzoni menyatakan wanita yang mempunyai payudara besar serta bulat macam tembikai mungkin bersifat keibuan. “Wanita jenis ini suka makan dan mahu dimanja serta sering dipuji. Bagaimanapun wanita ini tidak mahu kerap bersama,” jelas Lorenzoni.
 
2) Untuk lelaki yang mahukan seseorang yang agak ceria serta bersederhana, mereka bolehlah memilih wanita yang mempunyai payu dara berbentuk buah lemon yang agak menonjol. “Wanita seperti ini penuh dengan keceriaan, malah ada kalanya ketawa sendirian. Mereka sentiasa mahukan kehidupan yang seimbang dan tidak sukakan kejutan,” tambah Piero.
 
3) Manakala, Payudara yang pejal dan bujur seperti nanas menggambarkan wanita yang cerdik dan kebiasaannya mereka lebih menumpukan kepada kerjaya tetapi tetap romantik. “Wanita ini berciri setia dan jarang wanita yang mempunyai payu dara sedemikian cepat jemu dengan tingkah laku kekasihnya,” jelas pakar itu lagi.
 
4) Wanita yang mempunyai payudara seperti limau gedang yang pejal tetapi lembut kebiasaannya tidak mempunyai prestasi seks yang baik. “Mereka mungkin kelihatan menghairahkan tetapi sebenarnya agak menjemukan dalam seks serta sering mahu duduk di rumah. “Wanita jenis ini lebih suka memanjakan kekasih dan mengutamakan kemesraan daripada bersetubuh,” tambahnya.
 
5) Bagi wanita yang memiliki buah dada anjal dan besar berbentuk buah oren jarang naik angin tetapi mempunyai keyakinan diri dan tidak begitu mengutamakan hubungan seks dan wanita yang memiliki payu dara yang kecil seperti ceri biasanya agak lucu, amat teruja, penuh passion, cerdik dan pandai menghiburkan pasangan.
 
6) Wanita yang mempunyai bentuk seperti buah pear adalah mereka yang dapat menumpahkan kasih sayang dalam semua aspek kehidupan dan taat kepada agama.
 
Namun ia hanyalah kajian  yang dibuat secara rawak sahaja.
 
Payudara menggambarkan perangai wanita ? Payudara menggambarkan perangai wanita ? Reviewed by uMieySurianie on June 27, 2014 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.