Seo Services

Gadis Ini Melakukan Hubungan Kelamin Dengan Binatang Selama 7 Tahun


Pernah dengar penyakit Zoophilia? Penyakit ini dikenali sebagai hubungan seks menyimpang yang dilakukan dengan binatang.

Hal ini kebiasaaannya dilakukan oleh wanita. Ternyata terdapat ramai wanita di luar sana lebih memilih haiwan daripada lelaki untuk memuaskan nafsu.

Wanita cantik yang berusia 20 tahun ini mengakui telah melakukan persetubuhan yang pelik dengan haiwan selama 7 tahun dan secara tidak langsung telah menjadikan perkara tersebut sebagai hobi.

Bagi anda, melakukan hubungan intim dengan anjing merupakan hal yang sangat aneh dan tak patut dilakukan oleh manusia.

Brittany Angelique mengaku sudah melakukan hubungan intim dengan haiwan sejak berusia 13 tahun.

Ekoran hobinya yang pelik itu telah memaksa kekasihnya melaporkan kegiatan songsangnya itu kepada pihak polis.

Kekasih Angelique sengaja berbuat demikian kerana bimbang ia boleh merosakkan dirinya sendiri. Brittany Angelique telah ditangkap polis dan disabit tuduhan kekejaman terhadap haiwan.

Terdapat ramai orang yang melakukan hubungan intim dengan haiwan sehinggakan baru-baru ini pemerintah Sweden melarang warganya untuk berhubungan intim dengan haiwan.-Sarawakiana
Gadis Ini Melakukan Hubungan Kelamin Dengan Binatang Selama 7 Tahun Gadis Ini Melakukan Hubungan Kelamin Dengan Binatang Selama 7 Tahun Reviewed by Unknown on October 15, 2014 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.