Seo Services

Polis Nafi Khabar Angin Ancaman IS Di Kota Kinabalu


KOTA KINABALU: Polis hari ini menafikan penyebaran khabar angin berkaitan ancaman militan Islamic State (IS) di sekitar kawasan hotel di daerah ini yang tersebar di media sosial sejak semalam.

Ketua Polis Daerah Kota Kinabalu, Asisten Komisioner M. Chandra berkata, penyebaran khabar angin tidak berasas itu merupakan perbuatan pihak tidak bertanggungjawab dan menyalahi udang-undang.

Katanya, peningkatan kawalan polis di sekitar Kota Kinabalu adalah satu langkah untuk menjaga ketenteraman dan keselamatan orang awam khususnya menjelang sambutan Tahun Baru Cina.

"Di samping itu, peningkatan kawalan keselamatan bagi orang kenamaan di sesuatu lokasi atau penginapan juga merupakan prosedur biasa," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Sejak semalam, tersebar khabar angin di media sosial berkaitan kehadiran ramai anggota polis di kawasan Hotel Le Meridien, Kota Kinabalu yang didakwa disebabkan ancaman militan IS.

-Kosmo!
Polis Nafi Khabar Angin Ancaman IS Di Kota Kinabalu Polis Nafi Khabar Angin Ancaman IS Di Kota Kinabalu Reviewed by Unknown on February 02, 2016 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.