Seo Services

'Seni Jalanan' digabungkan dengan bola sepak untuk meraikan Piala Dunia

Menjelang Piala Dunia, Pepsi Max akan menghasilkan satu karya seni semata-mata untuk memperkenalkan cara bintang dunia meraihkan permainan yang cantik.

"Seni Bola Sepak" merupakan gabungan antara bola sepak dan seni jalanan yang lahir daripada bakat enam orang pelukis dan fotografi tersohor dunia, Danny Clinch. Pepsi Max mencipta karya seni bagi menggambarkan pemain bola sepak dalam petempuran warna, tenaga dan pergerakan, yang melambangkan kerancakan dan semangat negara masing-masing.

Antara yang mengambil bahagian ialah artis profesional UK Hattie Stewart, artis Argentina Jaz, pengilustrasi Brazil,dan artis jalanan Ricardo AKN, artis visual Sepanyol Zosen, Merijin Hos artis visual dari Belanda dan artis jalanan Argentina, Ever.

"Seni Bola Sepak" merupakan perlaksanaan pertama untuk meraihkan Piala Dunia melalui perspektif  Pepsi Max. Sehingga perlawanan bermula sehingga hujung musim panas, anda pasti tidak sabar untuk menunggu aktiviti seterusnya dalam kempen "Live For Now".

'Seni Jalanan' digabungkan dengan bola sepak untuk meraikan Piala Dunia 'Seni Jalanan' digabungkan dengan bola sepak untuk meraikan Piala Dunia Reviewed by Admin on April 24, 2014 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.