Seo Services

Agnes Monica di kecam peminat kerana cara pemakaian yang keterlaluan

 Agnes Monica Muljoto kelahiran Jakarta, 1 Julai 1986 ialah artis dan penyanyi pop dan R&B, pelakon, penari Indonesia berbakat yang dikenali ramai di Indonesia mahupun Malaysia.

Penyanyi popular Indonesia, Agnes Monica dilanda kontroversi apabila ada pihak mendakwa Agnes berpakaian seksi yang keterlaluan. Agnes yang pernah mempunyai peminat yang ramai suatu ketika dahulu, kini di kecam oleh peminat di laman sosial kerana tidak berkenan dengan cara pemakaian Agnes yang kurang senang di hati sesetengah peminat terutama peminat yang berada di Malaysia.

Sebelum ini, Agnes Monica pernah dilanda isu kontrovesi yang menyatakan ‘payudaranya’ kelihatan ketika sedang menjalani penggambaran video muzik bersama seorang penyanyi luar negara. Baju itu juga menampilkan belahan dada Agnes. Bukan hanya memakai baju sensual namun foto itu telah mencuri perhatian orang ramai. 

Menurut media antarabangsa, klip video yang mula dimuat naik pada 1 April lalu menarik perhatian umum apabila Agnes berpakaian seksi dengan memakai seluar yang kelihatatan seperti lampin.
Agnes Monica di kecam peminat kerana cara pemakaian yang keterlaluan Agnes Monica di kecam peminat kerana cara pemakaian yang keterlaluan Reviewed by uMieySurianie on May 27, 2014 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.