Seo Services

Buaya masuk hospital akibat dihempap wanita gemuk


SEVEROMORSK, Rusia 29 Mei - Seekor buaya terpaksa dikejarkan ke hospital, selepas dihempap oleh seorang wanita seberat 114.3 kilogram, ketika dalam perjalanan untuk mengadakan satu pertunjukan sarkas, di sini, kelmarin.

Laman web Mail Online melaporkan, ketika kejadian buaya sepanjang 2.13 meter yang diberi nama Fedya itu, berada di dalam bas yang dipenuhi oleh penghibur sarkas yang sedang nyenyak tidur, sebelum bas berkenaan terlanggar bonggol jalan.

Kejadian itu menyebabkan wanita berkenaan yang juga merupakan akauntan bagi kumpulan sarkas yang dikenali sebagai The Soviet Circus, terpelanting lalu menghempap Fedya yang kebetulan berada berhampirannya.

Fedya kemudiannya dihantar ke hospital berdekatan dan dirawat oleh seorang doktor pakar, selepas dipercayai mengalami kecederaan dalaman.

"Buaya tersebut muntah selama tiga jam dan mungkin mengalami kecederaan dalaman. Bagaimanapun, akauntan berkenaan hanya cedera ringan dan telah diberi amaran kerana tidak memakai tali pinggang keledar," lapor agensi berita RIA Novosti.

Akhbar Komsomolskaya Pravda melaporkan, wanita tersebut turut diberi nasihat supaya menurunkan berat dan sentiasa berhati-hati dalam aspek keselamatan.

Ekoran kejadian itu, persembahan melibatkan Fedya terpaksa dibatalkan.

Buaya masuk hospital akibat dihempap wanita gemuk Buaya masuk hospital akibat dihempap wanita gemuk Reviewed by Unknown on May 30, 2014 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.