Seo Services

Saya Tak Terkejut Manchester United Kalah – van Gaal

 
LONDON – Pengurus Manchester United, Louis van Gaal menegaskan dia ‘tidak terkejut’ dengan satu lagi saat aib pasukannya apabila dibelasah MK Dons 4-0 dalam saingan Piala Liga, awal pagi ini.
 
United kecundang dalam pusingan kedua untuk memeritkan lagi suasana di kem pasukan yang masih lagi memburu kemenangan pertama, musim ini.
 
“Saya tak terkejut. Ini kerana saya tahu apa yang akan berlaku,” kata van Gaal.
 
“Satu pasukan baru tidak boleh dibina dalam tempoh sebulan.”
“Saya juga beranggapan Milton Keynes bermain dengan baik, agresif dan mereka ada tuah sedikit dengan jaringan mereka.”
 
Van Gaal kini beranggapan kehadiran bintang Argentina, Angel Di Maria mungkin akan menjadi satu opsyen baru, terutama beroperasi di bahagian sayap – satu sistem yang sudah diujinya pada tiga perlawanan lalu.
 
Namun, bekas pemain Real Madrid berusia 26 tahun itu lebih kerap berfungsi di bahagian tengah beberapa musim lalu.
 
“Saya bawa masuk Di Maria kerana dia dapat bermain bahagian dalam dan di bahagian sayap. Ia menguntungkan kita,” kata pengurus dari Belanda itu. – BBC Sport
Saya Tak Terkejut Manchester United Kalah – van Gaal Saya Tak Terkejut Manchester United Kalah – van Gaal Reviewed by uMieySurianie on August 27, 2014 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.