Seo Services

Warga Tua Mati Tergantung Diruang Tamu

KUCHING: Seorang warga tua berusia 76-tahun di temui mati tergantung, di percayai membunuh diri di ruang tamu rumahnya di Jalan Stutong BDC berdekatan dengan Bandaraya di sini petang tadi.

Mangsa tersebut dikenalpasti sebagai Chung Wing Chun @ Chung Yong Choon yang dipercayai mengantung diri di ruang tamu dengan mengunakan dawai elektrik.

Kejadian dipercayai berlaku ketika pembantu rumah Indonesia keluarga tersebut sedang  mengangkat kain jemuran lebih kurang jam 4 petang dan hanya disedari oleh anak mangsa yang kebetulan baru balik ke rumah berkenaan.

Beliau kemudiannya menghubungi salah satu pihak hospital swasta berdekatan namun mangsa telah disahkan meninggal dunia setelah sampai di hospital oleh doktor yang bertugas.

Siasatan awal polis mendapati mangsa mengidap penyakit darah tinggi, kencing manis yang kritikal sejak 4 tahun lepas.

Polis juga percaya tiada sebarang perbuatan jenayah dalam kejadian tersebut dan semua kejadian dirakam dengan jelas oleh CCTV di tempat kejadian.

Timbalan Ketua Polis Kuching Supt Fauzilan Abdil Aziz ketika dihubungi Sarawakiana mengesahkan kes tersebut. - Sarawakiana

Warga Tua Mati Tergantung Diruang Tamu Warga Tua Mati Tergantung Diruang Tamu Reviewed by Admin on August 20, 2014 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.