Seo Services

Bekas Banduan Kesalahan Rogol Diberkas Polis Ketika Cuba Pecah Rumah


Seorang penganggur berusia 28-tahun yang dipercayai cuba memecah masuk sebuah rumah di Heights North, Jalan Song, Kuching diberkas polis tengah malam semalam.

Ketua Polis daerah Kuching ACP Roslan Bek Ahmad ketika di hubungi Sarawakiana mengesahkan kejadian berlaku lebih kurang jam 12.10 tengah malam semalam.

Menurutnya, pemilik rumah, seorang pesara berusia 60 tahun telah dimaklumkan oleh jirannya yang ternampak suspek masuk ke dalam kawasan rumahnya dengan memanjat pagar.

Pengadu terus menghubungi polis yang kemudiannya memberkas suspek dengan pertolongan beberapa orang awam di tempat kejadian.

Siasatan awal polis mendapati, suspek yang berasal dari Kampung Tabuan Melayu mempunyai rekod jenayah lampau dan telah dipenjarakan atas kesalahan merogol. 

Ujian air kencing ke atas suspek didapati positive dadah dan suspek akan dibawa ke mahkamah dalam masa terdekat untuk ditahan reman di bawah Seksyen 448 Kanun Keseksaan (Pencerobohan). - Sarawakiana

Bekas Banduan Kesalahan Rogol Diberkas Polis Ketika Cuba Pecah Rumah Bekas Banduan Kesalahan Rogol Diberkas Polis Ketika Cuba Pecah Rumah Reviewed by Salfian Nawawi on November 26, 2014 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.