Seo Services

Isteri Nekad Lapor Polis Suami Sering Belasah Anak


KUCHING: Seorang ibu nekad membuat laporan polis kelmarin terhadap suaminya yang didakwa sering membelasah anak lelaki mereka sehingga mendatangkan kecederaan.

Menurut sumber, ibu berusia 20 tahun itu tampil ke balai polis berhampiran apabila dimaklumkan oleh ibu serta kakaknya mengatakan suaminya bertindak agresif terhadap anak mereka sekitar jam 2.15 petang kelmarin.

Difahamkan, suspek berusia 26 tahun itu bertindak menerajang serta menampar mangsa yang juga merupakan anak kandungnya sendiri berkali-kali sebelum dia diselamatkan ahli keluarga yang lain.

“Suspek telah menampar dan menerajang mangsa menggunakan tangan dan kakinya sebelum diselamatkan oleh nenek serta ibu saudara mangsa yang kemudian terus memaklumkan kepada isteri suspek.

“Ekoran kejadian tersebut bukan kali pertama dan risau akan terjadi perkara yang tidak diingini, ibu mangsa kemudian segera membuat laporan polis berhubung kejadian,” kata sumber.

Bertindak kepada laporan yang dibuat oleh si ibu, beberapa anggota dari Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) IPD Kuching telah menyerbu ke sebuah rumah di Rampangi, Jalan Sultan Tengah dan terus menahan suspek.

Suspek kemudian dibawa ke IPD Kuching untuk siasatan lanjut, manakala mangsa juga telah dihantar ke Hospital Umum Sarawak (HUS) untuk pemeriksaan kesihatan dan dilaporkan berada dalam keadaan stabil.-UB
Isteri Nekad Lapor Polis Suami Sering Belasah Anak Isteri Nekad Lapor Polis Suami Sering Belasah Anak Reviewed by Unknown on November 11, 2015 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.