Seo Services

Dua Beradik Lemas Ketika Mandi


MIRI: Dua beradik masing-masing berumur lima dan enam tahun ditemui lemas ketika sedang bermandi manda di kawasan pantai Tanjung Lobang petang semalam.

Mangsa, Nuraini Abdullah dan adiknya Suhaid telah ditemui terdampar dicelah batu tanpa berpakaian oleh pengawal keselamatan yang sedang meronda dikawasan berkenaan pada jam lebih kurang lima petang.

Menurut sumber, kanak-kanak tersebut difahamkan tinggal disebuah rumah kedai kosong yang terletak berhampiran dan sudah menjadi kebiasaan bagi dua beradik itu mandi di pantai berkenaan tanpa pengawasan ibu bapa.

Sebelum kejadian, orang awam yang mengunjungi pantai berkenaan sempat merakam gambar dua beradik itu sedang mandi di pantai itu.

Sementara itu, sepasukan anggota bomba dari Balai Bomba Miri diketuai Pegawai Bomba Kanan II Narain Singh dikejarkan ke lokasi kejadian sebaik menerima panggilan 4.56 petang.

Bagaimanapun, sebaik tiba di tempat kejadian, kedua-dua mangsa sudah ditemui oleh pengawal keselamatan. Operasi ditamatkan sebaik saja mayat ditemui dan diserahkan kepada polis untuk tindakan lanjut.
Dua Beradik Lemas Ketika Mandi Dua Beradik Lemas Ketika Mandi Reviewed by Unknown on October 28, 2015 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.