Seo Services

YouTube Red Diumumkan, Langganan Berbayar Tanpa Iklan


KINI secara rasminya, Google memperkenalkan YouTube Red, iaitu perkhidmatan baru memfokuskan kepada peminat YouTube dalam menikmati perkhidmatan video terkemuka tersebut tanpa sokongan iklan.

Bagaimana pun buat masa ini ia hanya terhad untuk pasaran Amerika Syarikat sahaja dengan harga langganan sebanyak USD9.99 (RM42.49) sebulan.

YouTube Red ini, selain membolehkan pengguna menikmati YouTube tanpa iklan, ia juga akan menawarkan pengguna untuk menyimpan video ditonton secara offline melalui telefon atau tablet.

YouTube turut bekerjasama dengan beberapa penerbit kandungan untuk menawarkan siri video dan filem yang khusus untuk YouTube.

Di samping itu, Google turut mengumumkan YouTube Music yang direka bentuk untuk memudahkan pengguna menemui, menonton dan mendengar muzik daripada YouTube.

YouTube Music ini akan ditawarkan sebagai aplikasi berasingan tidak lama lagi.

Dengan pengumuman baru ini, ia menambahkan lagi beberapa aplikasi berbeza Google di bawah jenama YouTube, termasuk YouTube Gaming dan YouTube Kids yang telah diumumkan sebelum ini.

Namun buat masa ini, ianya hanya untuk pasaran Amerika Syarikat sahaja, dan tidak diketahui lagi bilakah akan diperluaskan untuk pasaran tempatan. – Mynewshub.cc

Sumber: Youtube-Global



YouTube Red Diumumkan, Langganan Berbayar Tanpa Iklan YouTube Red Diumumkan, Langganan Berbayar Tanpa Iklan Reviewed by Unknown on November 05, 2015 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.